FAQ

herunder finder du svar på

de mest stillede spørgsmål

Ja da. Når du oprettet dig, har du 30 dage til at prøve programmet kvit og frit. Efter de 30 dage kan du fortsætte med den betalte version med samme profil, som du har oprettet dig med. Ønsker du at stoppe, fjerner vi automatisk din profil efter prøveperioden.  

Ja, det kan der. Vi imødekommer gerne ønsker om udvikling af nye funktionaliteter, såfremt der er tale om features and functions, som kan komme flere kunder tilgode. 

BOX IT BUSINESS virker som udgangspunkt i alle gængse browsere. 

Ja. Data kan til enhver tid eksporteres til f.eks. Excel og integreres i et nyt system, hvis I vokser ud af BOX IT BUSINESS. Kontakt os for nærmere info.

Kontakt vores supportafdeling – vi sidder klar til at hjælpe dig her eller udfyld formularen her

Der findes 5 forskellige roller i BOX IT BUSINESS:

Kontoadministrator
Administrator
Afdelingsleder
Konsulent
Medarbejder

En rolle vælges, når der tilknyttes en ny bruger til systemet. Læs mere om tilknytning af brugere her

 Ja, det kan du sagtens. Hver enkelt afdeling, stillingsbetegnelse, effekttype, fagforening, ansættelsesvikår osv. definerer du selv, så I får lige nøjagtig de værdier, I har brug for.

Nej, ikke endnu. Men det forventer vi selvfølgelig at få, når det begynder at give mening for vores kunder.

Ja, det kan du godt. Den del er vi gerne behjælpelig med. Kontakt os og hør nærmere hér.

Som i mange andre tilfælde er din arbejdssituation i dag præget af onlineløsninger, og BOX IT BUSINESS er ingen undtagelse. Dine datas sikkerhed betyder alt for både dig og os, og vi gør alt for at sikre dine data bedst muligt. Læs mere om sikkerhed her.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål, så skriv gerne til os – vi svarer normalt indenfor 24 timer.