BRUGERE OG ROLLER

Få et overblik over funktionerne i BOX IT BUSINESS i forhold til oprettelse af brugere og tilknytning af roller.

Kontoadministrator

  • Den person, der opretter en BOX IT BUSINESS konto, tildeles automatisk rollen Kontoadmin og har ubegrænset adgang til alle data.
  • Kontoadmin kan som den eneste oprette flere adskilte virksomheder under samme profil.
  • Kontoadmin kan tilknytte alle roller til en given virksomhed under den profil, Kontoadmin har oprettet.
  • Kontoadmin kan som den eneste opsige et BOX IT BUSINESS abonnement.

Administrator

  • Admin kan tildele alle roller – pånær Kontoadmin – i alle virksomheder, hun er admin i.
  • Admin kan tilknytte alle roller til brugere i alle virksomheder, hun er admin i.
  • Admin kan ændre en medarbejders Afdelingsleder i alle virksomheder, hun er admin i.

Afdelingsleder

  • Ved oprettelse af en Afdelingslederrolle tilknyttes de afdelinger, som personen skal være Afdelingsleder for.
  • Når Afdelingslederen bliver oprettet, vælger man derfor de afdelinger (ikke medarbejdere), som personen skal være Afdelingsleder for.
  • Afdelingsleder har adgang til data, der er knyttet til egne medarbejdere.
  • Afdelingsleder kan ikke oprette nye medarbejdere.
  • Afdelingsleder kan ikke oprette nye brugere.
  • Afdelingsleder kan ikke oprette eller redigere værdier under Administrer data.

Konsulent

  • Konsulent har kun læseadgang til alle data.
  • Konsulent kan generere rapporter.
  • Konsulent kan ikke tilkøbe eller tilknytte nye brugere

Medarbejder

  • Medarbejder har læseadgang til egne data.
  • Medarbejder kan kun redigere følgende egne data: Pårørende.


Chat med os

Åbn chatten og sig hej!


Snak med os

Ring på 27 29 11 27


Snak med os

Ring på 27 29 11 27


Skriv til os

Skriv til info@boxitbusiness.dk


Skriv til os

Skriv til info@boxitbusiness.dk


FAQ

Få svar på de mest almindelige spørgsmål her


FAQ

Få svar på de mest almindelige spørgsmål her